Виховна робота у ВНЗ – двосторонній процес, взаємодія вихователя і студента. Роль академнаставника полягає у спрямуванні виховної роботи в групі відповідно до побажань і ініціативи студентів та плану організації і проведення виховної роботи в університеті на рік.

Важливе місце в роботі кафедри загальної гігієни та екології належить виховній роботі викладачів серед студентів, що спрямована на формування у них моральних якостей, громадської активності та відповідальності за долю України, дбайливого ставлення до національного багатства країни, любові до рідної мови.

При плануванні виховної роботи наставники передбачають вивчення здібностей студентів кураторських груп до навчання; ставлення до обраної спеціальності та плани на майбутнє; стан навчальної дисципліни та критерії вихованості студентів; вивчають житлово-побутові умови студентів, а також приділяють належну увагу студентам-сиротам.

Пріоритетним у виховній роботі зі студентами викладачів кафедри загальної гігієни та екології є реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі, залучення молоді до національної та світової культури, збереження морального та фізичного здоров’я молодого покоління, виховання патріотизму, громадських якостей особистості, забезпечення педагогічних умов для соціалізації студентів, виховання в них життєвої компетентності.

Відповідно до плану національно-патріотичної роботи викладачі кафедри проводять збори із студентами прикріплених груп .

Разом із студентами беруть участь у різноманітних благодійних акціях на підтримку воїнів ЗСУ, є учасниками заходів із вшанування  пам’яті воїнів УПА.

Зважаючи на війну в Україні, проводять бесіди з питань розуміння ситуації, української культури, традицій та їх цінностей, збереження територіальної цілісності.